Zachęcamy wszystkie firmy do wprowadzenia i rozwinięcia systemu elektronicznego obiegu dokumentów z wykorzystaniem możliwości podpisu elektronicznego. To nowoczesne rozwiązanie sprzyja zarówno ekonomicznemu, jak i ekologicznemu aspektowi działalności.
Zapraszamy do zapoznania się z zasadami nabycia certyfikatów kwalifikowanych. Firma Ramzes jest certyfikowanym partnerem Krajowej Izby Rozliczeniowej i oferuje zestaw Szafir, stworzony przez tę firmę w konkurencyjnej cenie.
W niniejszym dziale znajdą Państwo informacje o podpisie elektronicznym, ceny oraz zamówienie zestawu.
W razie jakichkolwiek pytań bądź niejasności, prosimy o kontakt pod numerem 22 460 5 460.
Podpis elektroniczny jest traktowany jako równoważny dla podpisu własnoręcznego od 2001 roku (pod kątem skutków prawnych). Jest to ogromne uproszczenie i zminimalizowanie czasu poświęcanego na sprawy formalne, co jest wyjątkowo istotne w przypadku działalności gospodarczej prowadzonej samodzielnie, wymagającej licznych podpisów oraz wysyłki licznych dokumentów. Ponadto dzięki temu, że cena za podpis elektroniczny jest obecnie korzystna, wdrożenie tego rozwiązania nie wiąże się z dużymi kosztami.
Należy również pamiętać, że kwalifikowany podpis elektroniczny jest przypisany do każdego indywidualnie i tak jak podpis własnoręczny jest niepowtarzalny oraz unikalny. Dlatego w przypadku certyfikatów wyrabianych dla firmy konieczne jest przypisanie go jednoznacznie do osoby, która będzie się nim posługiwać. I tak - jeżeli w jednej firmie dwie osoby zajmują się dokumentami ubezpieczeniowymi i kontaktem z ZUS, certyfikat na podpisy elektronicznie powinien być wystawiony na każdą z nich imiennie.